Zkratky POS a POP označují místo prodeje či nákupu, z anglických Point of Sale, Point of Purchase. Zároveň se tato označení v marketingu používají pro zahrnutí reklamních a informačních materiálů, které prodejci v místě prodeje i nákupu používají. Mohou to být například informace o akcích, výprodejích, novinkách. K jejich snadnému vystavení slouží magnetické držáky na propagaci v POS a POP. Podívejte se na 10 tipů, kde je využít.

Základní pravidlo: POS či POP magnety pomáhají zákazníkům

POS a POP materiály mají jedno pravidlo. Měly by být pro zákazníky přínosem a neobtěžovat je. Agresivní reklama se tedy mezi POS, POP neřadí. Avšak informace taková, díky níž zákazník třeba získá nějakou výhodu nebo ušetří, už ano. Stejně tak pomoc při navigaci nebo pro rychlé vyhledání zboží.

10 tipů pro využití magnetických propagačních držáků

1) Oznámení akcí v obchodě, prodejně

Máte akci 2+1, slevu 30 % na některý sortiment? Vytiskněte to na papír, který vsuňte do magnetického držáku a přicvakněte k regálům.

2) Zveřejnění novinek ve vzorkovně

Chodí k vám zákazníci do vzorkovny vybírat sortiment pro další objednávky? Oznamte jim v místě novinky pomocí magnetických info držáků.

3) Na předváděcí akci

Pokud vám hosteska propaguje zboží například v obchodním centru, pomozte jí informace šířit na magnetickém držáku. Dá se snadno a rychle přicvaknout k ocelové konstrukci stánku.

4) Pomocný info systém v hobbymarketu, zahradním centru

Někdy je v nabídce hobbymarketu i jinde materiál či podobné zboží, které se liší jen v detailech. Můžete jej rozlišit pomocí označením zasunutým do vhodných magnetických držáků. Jsou dostupné v různých velikostech a tvarech.

5) Pro upoutávky v bistru, kiosku

Uvařil šéfkuchař nějakou novinku nebo připravil více porcí, než je aktuální počet zájemců? Vytiskněte info na A4 a pomocí držáku na magnety nacvakněte třeba k chladicí vitríně.

POS, POP magnetické držáky, využití na propagaci v obchodě, podnikání.
POS, POP magnetické držáky, využití na propagaci v obchodě, podnikání.

6) K označení služeb na semináři, konferenci, kulturní akci

Jak návštěvníkům kulturní akce nebo semináře pomoci s orientací, aby si zbytečně nestoupli do špatné fronty? I na to se hodí magnetické promo držáky, do nichž můžete potřebné informace vsunou nebo přicvaknout a viditelně umístit.

7) Pro snazší orientaci ve skladu a výrobně

Vytváříte různé výrobky, měníte často druhy materiálu? Aby se členové výrobního týmu zbytečně nezdržovali hledáním materiálu, usnadněte jim orientaci pomocí magnetických držáků, jež můžete přicvaknout například na skladovací klece, železné bedny nebo skladové regály.

8) K oznámení novinek v knihovně

Jestliže provozujete knihovnu nebo knihkupectví, magnetické propagační držáky vám usnadní čtenáře a zákazníky informovat o právě došlých novinkách a bestsellerech.

9) Na doplňkové informace v galerii, muzeu

Občas se v průběhu výstavy stane, že se návštěvníci často ptají na informaci, která u exponátů chybí. Vytiskněte ji nebo napište a vložte do magnetického držáku. Dá se přicvaknout i na natažená ocelová lanka nebo ocelové konstrukce vitrín.

10) Pro zvýraznění vzorků na veletrhu, výstavě

Na veletrzích bývá hodně živo. Každý vystavovatel si přeje zaujmout co nejvíce návštěvníků, z nichž se pak mohou stát zákazníci. Pokud to pravidla veletrhu nezakazují, umístěte upoutávky na novinky a akce do magnetického držáku a upevněte nahoru na konstrukci veletržního stánku, aby byla informace vidět i z uličky.

Sledujte další magnetické zajímavosti na magnetickém blogu Magnetik.cz.